جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای گیلان

حوزه/ سردار عبدالله‌پور گفت: امام خمینی(ره) همواره انقلاب اسلامی را متعلق به مردم می‌دانست و اینگونه بود که مردم با جان و دل برای حفظ ارزش‌ها ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس با رهبری حضرت امام خمینی (ره) نمونه بارزی از اتحاد و همبستگی ملی بود.

وی نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در تمامی امور به ویژه هشت سال دفاع مقدس را انکار ناپذیر دانست و گفت: سخنان حضرت امام خمینی (ره) همواره ساده و تاثیر گذار بود و انقلاب اسلامی را متعلق به مردم می‌دانست و اینگونه بود که مردم نیز با جان و دل برای حفظ ارزش‌های اعتقادی خود در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به شکست نقشه‌های دشمنان نظام از روز اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: امروز هم دشمنان با حربه‌های مختلفی مانند تحریم و تهاجم فرهنگی سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران دارند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران نشان داده اند که همواره در برابر هرگونه ظلم و بی عدالتی ایستادگی کرده و به احترام خون شهدا همچنان مقاومت خواهند کرد چرا که به فرموده امام خمینی (ره) در نهایت این نظام به حکومت حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

در پایان این مراسم از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارکنان ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدا با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha