جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: انسجام اقوام و مذاهب می تواند دشمنان وحدت اسلام را به عقب براند و توطئه های ننگین آنان را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته وحدت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن در عمل نشان داد که وحدت اسلام و این نظام اسلامی را در تمامی شئونات مورد هجمه خود قرار داده است، بنابراین برای خنثی سازی این توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان انسجام ملی از ضرورت های جامعه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سخنانی که درباره وحدت بیان می کنیم از روی تعارف نیست و از روی دلسوزی برای کشور و استان است و همه باید اینگونه به موضوع نگاه کنیم.

ماموستا رستمی عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن انسان ها را از نزاع و درگیری به شدت منع کرده است که این یعنی وحدت عملی بر همه ما واجب است.

وی یادآور شد: ابتدایی ترین و اولیه ترین عامل وحدت در بین مسلمین محبت به رسول خدا (ص) و اهل بیت علیهم السلام است و تا زمانی این مهم در بین مسلمین جزو ارکان باشد، دشمن نمی تواند در وحدت ما خللی ایجاد کند.

امام جمعه سنندج در پایان گفت: انسجام اقوام و مذاهب می تواند دشمنان وحدت اسلام را به عقب براند و توطئه های ننگین آنان را خنثی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha