جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مسئولان نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید حجت الاسلام علی گمارلو

حوزه/ در راستای برنامه های ستاد کنگره ملی شهدای قم و گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده شهید حجت الاسلام علی گمارلو دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریادار تکاور دریایی حمزه علی کاویانی جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردر ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار دوم ستاد، محمد سلطان آبادی معاون نیروی انسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان در این دیدار حضور یافتند و از همسر و فرزند دوازده ساله شهید دلجویی کردند.

شهید حجت الاسلام گمارلو از روحانیون شاغل در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سال ۹۴ در سفر معنوی حج در حادثه منا در مکه به شهادت رسید و نامشان در زمره شهدای منا قرار گرفت.

مسئولان نیروی دریایی ارتش از نزدیک با نقطه نظرات همسر شهید آشنا شدند و به پسر شهید گفتند که ان شاءالله نماینده و خلف صالح و جانشین پدر باشید.

همسر شهید گمارلو ضمن تشکر از این دیدارها گفت: دیدارها و حضور شما باعث دلگرمی ما هست و از ناراحتی ما کم می کند، زیرا احساس می کنیم همسرم فراموش نشده و هنوز هست.

مدیر مجتمعی که همسر شهید در آن سکونت داشت نیز از مسئولان نیروی دریایی ارتش خواست تا یکی از بلوک ها را به نام شهید مزین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha