جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر از قرآن آموزان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع)

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ثبت نام ترم پاییز در زمینه انتخاب دوره های قرآنی و معارفی به علاقه مندان و قرآن آموزان نوجوان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ثبت نام ترم پاییز به نوجوانان و علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

نوجوانان و قرآن آموزان علاقه مند به ثبت نام دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث با عضویت در کانال https://eitaa.com/joinchat/۶۸۱۱۱۵۸۲۵Cea۱adffaed می توانند از خدمات مشاوره ای اساتید به صورت رایگان بهره مند شده و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

اساتید پاسخگویی و مشاوره به صورت آنلاین به پرسش های قرآن آموزان در موضوعات روش های حفظ قرآن کریم، اصول کلاسداری عمومی، اصول کلاسداری اختصاصی خدمات مشاوره ای ارائه خواهند کرد.

خدمات مشاوره و پاسخگویی در کانال با حضور حجت الاسلام علیرضا نجفی، حجت الاسلام محمد صادق صاحب هنر و حجت الاسلام مجتبی شغلی انجام می شود.

همچنین اساتید به پرسش های نوجوانان پسر برای ثبت نام در رشته مداحی نیز پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است: علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرسhttps://qhkarimeh.ir می توانند همزمان با ترم پاییز به صورت حضوری، آنلاین، مجازی، آفلاین، تلفنی، ویدئویی و غیرحضوری از سراسر کشور در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

همچنین امکان ثبت نام برای مسلمانان سایر کشورها نیز در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی و برخط امکان‌پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha