شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انسانی که نماز را از اولویت های خود قرار می دهد نه اهل اختلاس است نه دزدی و فساد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه دبیران ستاد اقامه نماز ادارات استان کردستان اظهار داشت: مسئولینی که در راه اشاعه فرهنگ نماز در جامعه تلاش می کنند، کار آنان جهادی و مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: اقامه نماز ما را به معبود نزدیک می کند کسی که با نماز انس و الفت دارد، از روحیه ای متواضع و مردمی و دینی برخوردار است.

وی ادامه داد: از متولیان امر درخواست داریم با برنامه ریزی دقیق زمینه حضور بیشتر جوانان در نمازهای جمعه و جماعت را بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: باید با رفتار خود زمینه جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به سمت نماز و دین را مهیا سازیم، زیرا این نسل اگر به سمت دین گرایش پیدا کنند بسیاری از مشکلات در جامعه ما حل می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: انسانی که نماز را از اولویت های خود قرار می دهد نه اهل اختلاس است نه دزدی و فساد.

وی تصریح کرد: باید فضای مساجد و نمازخانه ها در ادارات، بین راهی و... فضایی مطلوب و در شأن نماز و نمازگزار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان پایان خاطرنشان کرد: از ستاد اقامه نماز جمعه استان انتظار داریم که کارهای جدید و نوآوری های خوبی برای گرایش بیشتر جامعه به سمت نماز انجام دهد تا ان ان‌شاءالله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان و شهرمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 0
    به موضوع نفاق (نه به عنوان یک گروه سیاسی ) در نظام اسلامی توجهی نشد و منافقین با ظاهر مذهبی به درون نظام نفوذ کردند مثلا فردی به ظاهر متدین از اموال بیت المال اختلاس میکند در واقع منافق است و این هزینه ها از جیب مردم و از آبروی نظام اسلامی برداشت شده و نتیجه اش نارضایتی مردم است و نهایت سست شدن اعتقادات دینی . فرض کنیم این روند ادامه یابد 10 سال دیگر چه خواهد شد