پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی  ارتش

حوزه/ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ ما برای دفاع از جریان عبودیت و بندگی است و برای دفاع از کیان و استقلال کشور همیشه آمادگی لازم را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین صنعت پور امیری شامگاه سه‌شنبه در پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان که با محوریت شهدای نیروی ارتش در سالن قدس مدرسه امام خمینی در قم برگزار شد اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل همواره وجود داشته و قدمتی به‌اندازه تاریخ دارد.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: قرآن در دو جا فلسفه جنگ و جهاد را این‌گونه بیان می‌کند: اگر دفاع نباشد زمین پر از فساد خواهد شد و اگر دفاع نباشد محل‌های عبادت ویران می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صنعت پور امیری تأکید کرد: جنگ ما برای دفاع از جریان عبودیت و بندگی است و برای دفاع از کیان و استقلال کشور همیشه آمادگی لازم را داریم.

وی به مسیر سرخ شهادت و اهمیت مقابله با جریان باطل اشاره کرد و گفت: امام مجتبی (ع) می‌فرمایند: عاقبت ما شهادت است؛ چون در برابر باطل سکوت معنا ندارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در شهر مقدس قم به تاسی از ائمه و اهل‌بیت قیام کردند و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران شد و این امانت با هدایت‌های دلسوزانه ولی امرمسلمین به دست صاحب اصلی خودش مهدی موعود (عج) خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha