جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنگره

حوزه/ کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان دوم خرداد سال ۱۴۰۲ در خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان پنج شنبه شب در جلسه کنگره شهدای ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستانی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: شهدا دِین بزرگی بر گردن ما دارند و باید با برگزاری نکوداشت و یادواره ها در راستای معرفی شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه شهادت همواره به روی محبان الهی باز است، خاطر نشان کرد: مسیر شهادت پایان پذیر نیست و باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برنامه های هدفمند صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستانی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: اعضای ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان باید از موازی کاری در اجرای برنامه ها پرهیز کنند و برای برگزاری باشکوه و مطلوب کنگره رسالت خود را دقیق انجام دهند.

سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: ۳۰۳ برنامه مختلف در کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان که دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha