چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس بانوی کرامت گفت: اگر دستاوردها و موفقیت‌های نظام به درستی تبیین شود فریب خوردگان هم هدایت می‌شوند و جلوی بسیاری از اعتراض ها، نقدها، آشوب ها و تبلیغات بیگانه را می گیرد و از نظام تبعیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم اظهار کرد: برخی از نخبگان و دانشجویان نیاز به همراهی دارند تا به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به سمت گره گشایی از مسائل مهم کشور بروند.

وی با بیان اینکه تبلیغ نکردن دستاوردهای نظام جفا به مردم و نظام است، افزود: در بحث بهداشت و درمان، مشکل کرونا که مدت‌ها در دولت قبل حل نشده مانده بود با آمدن دولت سیزدهم در مدت کوتاهی با همه محدودیت‌هایی که وجود داشت حل شد و مردم به زندگی عادی برگشتند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه باید کارهایی که در این نظام انجام شده تبلیغ شود و آنچه اتفاق افتاده را به مردم اطلاع رسانی کرد، افزود: ما اگر برای رضای خدا، احقاق حق این ملت مظلوم و اطاعت از مقام معظم رهبری تلاش کنیم این کار جهاد در راه خدا است و خداوند وعده داده هر کسی خدا را یاری کند خدا او را یاری می کند.

وی ابراز کرد: امام هشتم علیه السلام فرمودند خدا رحمت کند کسی که امر ما اهل بیت علیهم السلام را احیا کند؛ از ایشان پرسیدند که چطور باید امر شما را احیا کرد؟ ایشان فرمودند علوم ما را یاد بگیرید و به مردم انتقال دهید زیرا وقتی مردم زیبایی کلام ما را ببینند از ما متابعت می کنند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: اگر دستاوردها و موفقیت‌های نظام به درستی تبیین شود فریب خوردگان هم هدایت می شوند و جلوی بسیاری از اعتراض ها، نقدها، آشوب ها و تبلیغات بیگانه را می گیرد و از نظام تبعیت می کنند.

وی با بیان اینکه اگر برخی از افراد از نظام اسلامی تبعیّت نمی کنند تقصیر افرادی است که محاسن و کارهای خوبی که انجام شده است را بیان و تبلیغ نکرده‌اند، افزود: باید از این دولت و نظام تبلیغ کنید و با قصد عبادت هم این کار را انجام دهید و یقین بدانید که خدا هم کمک می کند و راه ها را باز می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha