جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاسدار

حوزه/ پیکر مطهر پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی امروز در خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، پیکر شهید رضا خانی‌چگنی، صبح امروز، با حضور قشرهای مختلف مردم از محل پادگان امام حسین (ع) سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تا گلزار شهدای خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی چند روز گذشته حین انجام ماموریت در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نماز میت را بر پیکر شهید خانی‌چگنی اقامه کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا با شجاعت و دلاوری خود در دفاع از ایران اسلامی در جهت اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی به تلاش‌ دشمنان برای تفرقه و دودستگی در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و بی اعتمادی آنان به دلسوزان نظام هستند، اما آنها بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

امام جمعه خرم آباد در پایان تقدیم ۶ هزار و ۵۴۸ شهید والامقام لرستانی در راه دفاع ایران و انقلاب اسلامی را گواه این امر دانست و افزود: لرستان در همه دوران‌ها حامی نظام بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha