سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نمایش میدانی جهان بانو

حوزه / نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نمایش میدانی «جهان بانو» را روایت ظلم استکبار علیه زنان مسلمان انقلابی توصیف کرد.

زهرا الهیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه پیرامون «جهان بانو» گفت: نمایش «جهان بانو» بخوبی زندگی زنان تاثیرگذار و برجسته تاریخ بشریت را نشان می‌دهد و پیام رسالت آن‌ها را با زبان هنری روایت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرم و محتوای«جهان بانو» از امتیازهای نمایش است ، بیان کرد: من همه بخش های کار را دوست داشتم اما بخش انتهایی نمایش از آن جهت برایم جذابیت بیشتری داشت که ظلم کنونی استکبار علیه زن مسلمان انقلابی را روایت می کند. استکبار دنبال استحاله زن مسلمان انقلابی است و باید با آثار هنری ،نقشه شوم آن ها برای مخاطب تبیین شود.

او افزود: همه نمایش اثرگذار و الهام بخش است اما صحنه های پایانی دقیقا با شرایط این روزهای کشور مطابقت دارد. علاوه بر این، آن چه از نقش آفرینی بانوان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و ایام مبارزه با کرونا دیدیم، با تاریخ انقلاب اسلامی همخوان است. نمایش «جهان بانو» برای من رنگ خدایی دارد؛ رنگ الهی و معنویت. این احساس در سراسر نمایش بر من مستولی بود و به همین خاطر مرا تا پایان جذب کرد.

«جهان بانو» محصول جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج در عرصه تولید نمایش میدانی است که به همت موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود. این نمایش به زندگی زنان تاثیرگذار عالم از ازل تا زمان حال می‌پردازد و هر روز ساعت ۱۸ در بوستان ولایت تهران اجرا می شود . علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان، به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.

عوامل نمایش میدانی «جهان بانو» به این شرح است : تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، مجری طرح: امیر حسین طهرانی، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha