سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بسیج نهادی مردمی و بازوی رهبری در عملیاتی کردن راهبردهای نظام است و لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی تفکر بسیجی می باشد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: بسیجیان برای حفظ استقلال، عدالت، آزادی و دفاع از آرمان های انقلاب و رهبری خالصانه مجاهدت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ولایتمداری، غیرت انقلابی، بینش توحیدی، اسلام محوری همراه با استکبار ستیزی را از جمله مولفه های رفتاری بسیجیان بر شمرد و افزود: عقلانیت، دوری از هرگونه تعصب و سطحی نگری و التقاط و خدمت صادقانه به دور از هرگونه تکلف و چشمداشت مادی از دیگر ویژگی های بسیج است.

حجت الاسلام سادات در ادامه بیان کرد: بسیج نهادی مردمی و بازوی رهبری در عملیاتی کردن راهبردهای نظام است. لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی تفکر بسیجی است و امام خامنه‌ای بسیج را کلید طلایی حل مسائل انقلاب در مراحل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی می دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: تشکیل جامعه مهدوی با تفکر بسیجی امکان پذیر است.

وی در پایان گفت: این روزها که با جنگ همه جانبه ترکیبی و شناختی دشمنان روبرو هستیم باید با روحیه بسیجی در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha