پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفیر یونان

حوزه/ دیمیتری الکساندرکیس سفیر یونان در ایران در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان حضور پیدا کرد و با فعالیتهای این مدرسه در زمینه گردشگری اسلامی آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد زمانی از حضور دیمیتری الکساندرکیس سفیر یونان در ایران به همراه همسرش در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان و آشنایی با فعالیتهای این مدرسه در زمینه گردشگری اسلامی خبر داد.

وی ابراز کرد: سفیر یونان قبل از این دیدار از ورود جدی و تخصصی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه‌ علمیه اصفهان به بحث گردشگری اسلامی اطلاع نداشت.

مسئول بین الملل حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در سوابق سفیر یونان، علاقه به تعامل علمی و اسلامی در حوزه دو کشور وجود دارد و همین امر سفیر را علاقه‌مند به فعالیت مدرسه علمیه تخصصی ناصریه در حوزه تبلیغ گردشگری کرد.

وی افزود: مدرسه علمیه ناصریه به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی سالهاست در زمینه تبلیغ گردشگر فعالیت مداوم دارد و بحمدالله در این امر توفیقاتی نیز داشته است از جمله تشرف تعدادی از گردشگران به اسلام بوده است.

حجت الاسلام زمانی ابراز کرد: در این مدرسه هدف تبیین اوضاع و شبهاتی مطروحه حول امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در رسانه های غربی و شرقی بر علیه اسلام و تشیع ،است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha