جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش بسیج طلاب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج گفت: برخی دانش آموزان، جوانان و نوجوانان به واسطه تأثیرپذیری از فضای مجازی در اغتشاشات شرکت کردند؛ دشمن در این فضای غبارآلود بر روی فرزندان ما سرمایه گذاری کرد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت پایگاه بسیج شهید خرسندیان حوزه علمیه یاسوج و با حضور نمایندگان سپاه فتح استان، نماینده ولی فقیه در استان و همچنین طلاب و اساتید، همایشی در حسینیه حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام ابراهیم بهشت، مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا ی جنگ تحمیلی و خاصه تر شهدای امنیت اتفاقات اخیر را گرامی داشت و گفت: بسیج در یک لباس، یک نهاد و یک مجموعه خلاصه نمی شود بلکه بسیجی می تواند در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته باشد و نقش آفرینی کنند.

وی ضمن محکم کردن اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن نمی خواهد قبول کند که ایران جزء ابر قدرتهای جهان است و جهان اسلام به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تکثیر و گسترش است.

مسئول پایگاه بسیج شهید خرسندیان حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز بسیج نماد باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمون می کند. وظیفه مبلغین و روحانیون بسیجی است تا با ترویج فرهنگ بسیج در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی به اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده اشاره کرد و گفت: برخی دانش آموزان، جوانان و نوجوانان به واسطه تأثیرپذیری از فضای مجازی در اغتشاشات شرکت کردند؛ دشمن در این فضای غبارآلود بر روی فرزندان ما سرمایه گذاری کرد.

این مسئول حوزوی در ادامه بیان کرد:

در ادامه حجت الاسلام سیاوش علیزاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیجی نماد اخلاص و تداعی‌گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایتمداری، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و نماد مقاومت در برابر ظلم است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نظیر چنین برنامه ای را در تمام مدارس علمیه استان برگزار خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و فعال تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha