سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار طلاب مدرسه علمیه علمیه الزهرا(س) مسجدسلیمان با مادر شهید فرزاد ممبینی

تعدادی از طلاب مدرسه علمیه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) مسجدسلیمان به مناسبت هفته بسیج با مادر شهید فرزاد ممبینی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تعدادی از طلاب مدرسه علمیه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) مسجدسلیمان به مناسبت هفته بسیج با مادر شهید فرزاد ممبینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

این دیدار به همت معاونت فرهنگی و بسیج مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها ) مسجدسلیمان برگزار و با حضور مسئول امور ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان همراه بود.

در این دیدار صمیمی خانم نساء بابادی، مادر شهید فرزاد ممبینی از وضعیت بدحجابی برخی از بانوان و اتفاقاتی که به اسلام و کشور ضربه می زند گلایه کرد و گفت: برخی قدر شهدا را نمی دانند. پسرم به خاطر اسلام از لباس دامادی، ازدواج و از تمام زندگی اش گذشت. اجازه پایمال شدن خون شهید را ندهید چراکه فرزندم برای دین و اسلام شهید شد.

این مادر شهید در حالی که خاطرات پسرش را بیان می‌کرد، با چشمانی اشکبار که نشان از غم سنگین این فراق داشت، بوسه بر قاب عکس شهید زد و عنوان کرد: هر موقع دلتنگ فرزندم می شوم با عکس هایش صحبت می کنم و حضورش را احساس می کنم و مطمئن باشید که روح شهید همینجاست و شما را نظاره می کند.

وی افزود: فرزندم اولین بار در سن ۱۳ سالگی به جبهه اعزام شد و چهار سال بعد همزمان با روز تولدش در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در بخشی از وصیت نامه شهید فرزاد ممبینی آمده است: "برادران، خواهران، هم رزمان قهرمان، یاران با وفای حسینِ زمان، من در حالی دارم وصیت خود را می نویسم که کم کم زمین ایران دارد کربلا می شود، هر روز ایران دارد عاشورا می شود، دارند حماسه می‌آفرینند حماسه ای که حسین و یارانش آفریدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha