جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوری وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش از استان بوشهر به عنوان پایتخت ضداستعماری و استکبارستیزی یاد کرد و گفت: نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام در بوشهر برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یوسف نوری امروز در نشست با امام جمعه، استاندار و مسئولان اجرایی و فرهنگی استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای دانش‌آموز با اشاره به نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان علی رغم داشتن سن کن اما در جنگ ۸ ساله حضور فعالانه داشتند و شهدای بسیاری از این قشر تقدیم انقلاب شد.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از مسئولان استان نسبت به طرح های آموزش و پرورش اظهار کرد: توجه به نهاد آموزش و پرورش در همه جهان یک اولویت است و در دولت فعلی نیز توجهی ویژه ای به آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه در جهان مهمترین نرخ بازگشت سرمایه و ارزش افزوده مربوط به آموزش و پرورش است گفت: قشر دانش آموز و معلم از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند به همین جهت امام راحل و مقام معظم رهبری بر توجه به آموزش و پرورش هم از نظر کمی و کیفی تاکید کرده است.

نوری توجه به بخش محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: طراحی جدید برنامه درسی دانش‌آموزان آغاز شده است و ریل‌گذاری در این حوزه با کمک متخصصان امر در حال انجام است که در این راستا سند جامع برنامه درسی با نگاشت مدرسه‌ای تدوین می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش از استان بوشهر به عنوان پایتخت ضداستعماری و استکبارستیزی یاد کرد و گفت: نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام در بوشهر به‌عنوان پایتخت مبارزات ضداستعماری و استکبارستیزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha