جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر با تأکید بر بازنگری کتاب‌های درسی گفت: تحول در تهیه و تدوین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان بسیار مهم است و باید توجه ویژه‌ای به متون و محتوای کتب درسی دانش‌آموزان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت یک کشور اظهار داشت: در نظام حکمرانی آموزش و پرورش دارای جایگاه بسیار مهمی است و هر کشوری که نیازمند تمدن کارآمد باشد، آموزش و پرورشی در تراز تمدن نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه بنیادین تأکید کرد و ابراز داشت: با وجود اینکه کارهای خوبی توسط آموزش و پرورش در استان بوشهر انجام شده است اما کلاس‌های تخریبی در استان بالاست و باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد گفت: در این راستا لازم است نهضت بهسازی و بازسازی کلاس‌های تخریبی در استان بوشهر شکل بگیرد تا شاهد این کلاس های تخریبی در استان نباشیم؛ یکی از عوامل کاهش عمر ساختمان در استان بوشهر رطوبت بالا است و ساختمان‌ها در نوار ساحلی به همین جهت استهلاک بالایی دارند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر بازنگری کتاب‌های درسی گفت: تحول در تهیه و تدوین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان بسیار مهم است و باید توجه ویژه به متون و محتوای کتب درسی دانش‌آموزان شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار تشکیل شورای عالی اقتصاد آموزش و پرورش شد و اظهار داشت: این شورای برای تأمین اعتبارات در رفع مشکلات آموزشی می تواند کمک کند.

وی استان بوشهر را ظرفیتی بزرگ برای برگزاری همایش مقاومت دانش‌آموزی کشورهای اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: دبیرخانه دائمی اتحادیه دانش‌آموزی مقاومت جهان اسلام در بوشهر تعیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha