پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه سازی

وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به بخش محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و ریل‌گذاری به این مهم با همکاری متخصصان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان شهید داریوش رضایی در ریشهر، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی و اظهار داشت: شهدای هسته‌ای ما را در حوزه‌های فناوری‌های نوین در قلّه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه هنرستان را با رشته‌های کامپیوتر و حسابداری می‌شناسند افزود: رشته‌هایی در حوزه نانو، انرژی های صلح آمیز هسته‌ای، انرژی های جدید و حوزه نفت و گاز هم می‌توان کار کرد.

نوری با بیان اینکه ۲۱ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش و پرورش در استان‌ها اختصاص یافته است تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بسیار خوبی در منطقه انرژی پارس عسلویه وجود دارد باید برای آنجا نیرو تربیت شود و درب این هنرستان‌ها به سوی مردم باز شود.

وزیر آموزش و پرورش به تلاش این وزارتخانه در توازن رشته‌ها اشاره و تصریح کرد: امسال حدود ۷۰ هزار نفر به هنرستان‌ها اضافه شده که رشد ۲ درصدی داشته‌ است.

وی اضافه کرد: توجه به بخش محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و ریل‌گذاری به این مهم با همکاری متخصصان آغاز شده است.

نوری به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود متناسب با تورم جهانی و داخلی، حقوق معلمان افزایش یابد تا فشارهای اقتصادی بر این قشر کمتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha