پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرمی

حوزه/ معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی از برگزاری کارگاه آموزشی تهذیب و تربیت دینی ویژه طلاب و دانش‌آموختگان این واحد حوزوی خبر داد.

خانم سمیه یوسفی معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی "تهذیب و تربیت دینی" خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اخلاقی دین اسلام که ائمه معصومین(علیهم‌السلام) هم به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند، اصل تهذیب نفس است و در این راستا تلاش و چشم‌انداز حوزه‌های علمیه نیز در کنار بُعد علمی و تبلیغی، پرورش و تربیت بانوان مهذّب می‌باشد.

وی به تشریح محتوای دوره تهذیب و تربیت دینی پرداخت و بیان کرد: عناوین و سرفصل‌های این دوره، ضرورت شناخت مسائل مهم تربیتی و اخلاقی، توجه به نقش الگویی حوزه‌های علمیه، الگوگیری از زندگی علمای مزین به تقوا، ایجاد بستر مناسب تربیت دینی و همراهی علم و عمل بود.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) شهرستان گرمی افزود: این کارگاه با حضور حجت‌الاسلام‌ اکبر شعبانی به‌صورت حضوری برای طلاب و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه خواهران گرمی تشکیل یافت.

خانم یوسفی ادامه داد: مدرسه علمیه ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) با بیش از ۲۰ سال قدمت، در شهرستان مرزی و محروم گرمی واقع شده و تحصیل طلاب با سختی‌هایی همراه است، اما این شرایط هیچ وقت مانع فراگیری علوم دینی توسط طلاب تلاشگر این واحد آموزشی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha