جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

سرهنگ عیوضلو گفت:بسیج نه تنها خود بصیر است بلکه خود باید بصیرت‌ده باشد و از سوی دیگر بسیج یاری‌گر دین، ولایت و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه امروز در حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج تابلویی از رشادت‌ها و ایثار، اخلاق و جان‌فشانی و همچنین اقدام به موقع و بی منت است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی بسیج، حضور آگاهانه در صحنه‌ها و هر جایی که نیاز انقلاب باشد، تصریح کرد: لازمه بسیجی بودن، بصیرت افزایی و معرفت افزایی است و امروز بسیج در حوزه های مختلف و در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد آماده نقش آفرینی و یاری رسانی به مردم و مسئولان است.

عیوضلو تاکید کرد: امروز نیز بسیج در همه صحنه ها حضور آگاهانه دارد و بی تردید در هر کجا که مومنان حضور یافته اند، شیطان صحنه را خالی کرده است و امروزه با چشمان خود می بینیم که دشمنان اسلام روز به روز در حال عقب نشینی هستند و اسلام روز به روز در حال پیشروی است.

وی با اشاره به اینکه هرجا مدیریت جهادی بوده پیشرفت کرده‌ایم، گفت: بسیج همواره به صورت جهادی عمل کرده و در زمان دفاع مقدس با دست خالی جنگید و در زمان سیل و زلزله و بیماری کرونا در صحنه حضور یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پایان گفت: بسیج نه تنها خود بصیر است بلکه خود باید بصیرت‌ده باشد و از سوی دیگر یاری‌گر دین، ولایت و مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha