شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن حیدری

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانانی که فریب فضاهای مجازی را خورده اند، باید مسیرشان را از منافقین و تجزیه طلبان جدا سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، یادواره ۲۵ شهید شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان انتظامی، نظامی و بسیج منطقه، خانواده‌های شهدا و مردم ولایتمدار شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: شهدا، نیازی به برگزاری یادواره‌ها ندارند چراکه طبق گفته خداوند زنده اند. این ماییم که به این مراسم نیاز داریم تا دروس آزادگی، ولایتمداری و شهادت در راه اسلام را بیاموزیم.

وی با اشاره به این‌که مردم شهرک طالقانی به تنهایی ۲۵ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، گفت: این مردم همیشه پایبندی به اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب را در عمل ثابت کرده اند و تنها راه قدردانی از این عزیزان این است که مسئولین در تمامی عرصه ها با خدمت شبانه روزی، مشکلاتشان را رفع کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر نقش کلیدی بسیج در کنترل اغتشاشات اخیر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد، می‌تواند با توکل بر خدا و اهل بیت(ع)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت عزیزان انتظامی، نظامی و بسیجی، تمام این اغتشاشات را در حداقل زمان خاتمه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر تا الان با ملایمت و رأفت برخورد کرده است، برای این بوده تا جوانانی که فریب فضاهای مجازی را خورده اند، مسیرشان را از منافقین، ضد انقلاب، جدایی طلبان و تروریستان جدا سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha