جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: همه جهانیان امروزه از قدرت ایران اسلامی اطلاع دارند و این قدرت روز به روز در حال گسترش است و آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نمایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار امروز در مراسم ششمین یادواره شهدای محله لنگک و خمینی آباد خورموج گفت: انقلاب اسلامی امروزه در گام دوم به مرحله بازدارندگی رسیده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: امروزه به برکت خون شهدا ، در حالی که ما در اوج عزت قرار داریم ، خوشبختانه سراشیبی آمریکا را میبینیم.

زارعی تبار ادامه داد: همه جهانیان امروزه از قدرت ایران اسلامی اطلاع دارند و این قدرت روز به روز در حال گسترش است و آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نمایی کند.

وی با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی نقاط دنیا مورد استقبال کشورها قرار گرفته گفت: این اقتدار نظام به برکت خون شهدا است امام توطئه دشمنان و عزم راسخ از سوی ملت ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: دشمنان اگر دچار خطای محاسباتی شوند ملت ایران اسلامی با اقتدار هر حرکتی از هر مبدا تهدیدی که باشد بدون پاسخ نمی‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha