جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمالی

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: ستاد استانی و کمیته های تخصصی دهه فجر در استان بوشهر تشکیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهمن سال ۱۳۵۷ رخدادی عظیم و حقیقتی سترگ به نام انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و وحدت و یکپارچگی امتی مقاوم و ایثارگر به وقوع پیوست و بارقه هایی از معنویت و عدالت را در دنیای منجمد و غرق در سیاهی وتباهی متبلور ساخت و تلاشی مقدس برای حرکت به سمت اهداف و ارزش‌های الهی آغاز شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر بیان داشت: با گذشت ۴۴ سال از طلوع آفتاب درخشان انقلاب اسلامی، ملت ایران با جهاد و مقاومت، در سایه‌ ایمان و اتکال بالله، اعتقاد به نصرت الهی وبا هدایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای هندسه جهانی قدرت را تغییر داده و این شجره‌ی طیبه‌ رشد کرده، تنومند، تناور، بارور و بالنده شده و جهان شاهد استحکام، قوت و قدرت همه جانبه این بنای با صلابت می باشد.

وی تأکید کرد: در شرایط حساس امروز و در جنگ پیچیده و چند لایه ی ترکیبی و تجمیعی دشمن، پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارکه فجر که مظهر رهایی ملت ایران و فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جمالی افزود: روایت گری وتبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب، بیان فلسفه‌ و دلیل مردم سالاری دینی، بازگویی ابعاد متنوع انقلاب و بازنمایی تاثیرات آن در سطح ملی و فراملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خنثی کننده نقشه ی شوم دشمنان برای تخریب چهره واقعی این انقلاب شکوهمند می باشد.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر بیان کرد: در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ستاد استانی و شهرستانی و همچنین کمیته های تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر تشکل می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha