پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش امیدهای انقلاب به مناسبت آزادسازی شهر بستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه به رویکرد دشمن در ناامید کردن جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن با رسانه ها و تبلیغات دروغی سعی در تزریق نا امیدی و اظهار دلزدگی از دین و نظام را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش «امیدهای انقلاب» به مناسبت آزادسازی شهر بستان و هفته بسیج باحضور دانش آموزان و جوانان دهه هشتادی در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حسن برهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه ضمن تبریک این دو مناسبت، تأسیس بسیج مستضعفان را دارای پشتوانه فکری و قرآنی دانست و اظهار کرد: بنا به آموزه ها و آیات قرآنی آنچه باعث تحقق عدالت و دستورات اللهی می شود حضور توده های مختلف مردمی در صحنه است.

وی با بیان اینکه در تاریخ صدر اسلام نیروهای مردمی برای دفاع از کیان اسلام بسیج شدند و جانفشانی کردند، خاطرنشان کرد: امام راحل توانست که این رویکرد اسلامی را دوباره احیاء کند و ظرفیت های مردمی را پای کار انقلاب و نظام بیاورند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه عنوان کرد: روحیه بسیجی در چند کشور دیگر سرایت کرده و با نیروهای مردمی تحت عناوین مختلف توانستند جلوی تحقق نقشه استکبار جهانی را بگیرند.

حجت الاسلام برهانی با اشاره به ولایتمداری اهالی شهر بستان، گفت: شهر بستان هم به خون مبارک شهدا و هم به قدم های زائرین حضرت سید الشهدا(علیه السلام) مزین است لذا توجه ویژه دلسوزان به این خطه که طریق الحسین نام دارد را می طلبد.

وی با اشاره با اغتشاشات اخیر عنوان کرد: جبهه کفر و نفاق تمام قوای خود را بکار بسته تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد لذا آخرین راه را آشوب و اغتشاش دیدند که به فضل خداوند متعال و بصیرت ملت ایران اسلامی بازهم این فتنه شکست خورد و در آینده بازهم شکست خواهند خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با اشاره به نظریه جنگ تمدن ها گفت: مبارزه اصلی این آشوب ها با تمدن اسلام ناب و فرهنگ اصیل اسلامی است. دشمن با آرمان ها و ظواهر اسلامی همچون حجاب، قرآن، مسجد و هیئت مشکل دارد.

حجت الاسلام برهانی به رویکرد دشمن در ناامید کردن جوانان اشاره کرد و افزود: دشمنان رسانه ها و تبلیغات دروغین خود سعی در تزریق نا امیدی و اظهار دلزدگی از دین و نظام را دارند اما حضور مردم مؤمن به ویژه در سیزدهم آبان و بهترین دلیل بر دینداری و ولایتمداری مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هویزه ادامه داد: به توفیق الهی و به برکت اهل بیت(علیهم السلام) و شهدای انقلاب اسلامی، ملت ایران بر تمام مشکلات پیروز خواهد شد و پرچم اسلام ناب را به دست مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه تقدیم خواهد رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha