پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنی دشمنان، نیازمند تمسک به این فرهنگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه شنبه در گردهمایی آزادگان آذربایجان شرقی، با تجلیل از ایثار و پایداری آزادگان دفاع مقدس اظهار داشت: مقاومت آزادگان در دل دشمن، گواه این ادعاست که این ایثارگران بسیجی بودنشان را در عمل نشان داده و ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، نیازمندی به فرهنگ بسیجی را یک ضرورت در زمان حاضر برشمرد و گفت: این حوادث نشان داد که قدری از ایفای وظایف خودمان فاصله گرفته‌ایم که باید با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکر بسیجی و البته با اتحاد و وحدت حول محور ولایت مشکلات را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم شبهه افکنی، شایعه‌پراکنی و ایجاد ناامیدی در میان مردم را محور هجمه رسانه‌ای و روانی دشمنان خواند و افزود: خون‌های فراوانی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و به‌عنوان مثال فقط از آذربایجان شرقی حدود ۱۰ هزار شهید والامقام به شهادت رسیده و بیش از ۲۴۵۰۰ نفر به درجۀ جانبازی نائل شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر مدال آزادگی را بر سینه دارند. لذا باید در برابر این فداکاری‌ها و رشادت‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم و مقابله با عملیات دشمنان را یک وظیفه فرض کنیم.

وی ادامه داد: رسالت امروز ما برای مقابله با ترفندهای دشمنان در تحریف و انحراف مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی، عمل به دستور مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد مردمی توصیف و بیان کرد: بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنی دشمنان، نیازمند تمسک به این فرهنگ هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha