پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس مرکز امام خمینی(ره)‌ زیمبابوه

رئیس مرکز امام خمینی(ره)‌ زیمبابوه گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا است و علیرغم تحریم‌ها هر روز پیشرفت‌های فراوانی کسب کرده که برای ما مایه افتخار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه ضمن بازدید از مرکز امام خمینی(ره)‌ در شهر کادوما با شیخ جولا، رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

شیخ جولا ضمن تشریح برنامه‌های مرکز امام خمینی(ره) گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا است و علیرغم تحریم‌ها و سنگ اندازی فراوان کشورهای غربی به مسیر خود همواره استوار ادامه داده و هر روز پیشرفت‌های فراوانی کسب کرده که برای ما مایه افتخار است.

بختیار، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تشکر از فعالیت‌های بی وقفه شیخ جولا و فرزندان ایشان در مسیر خدمت به مردم در راستای دین مبین اسلام و محبین اهل بیت(ع)،‌ از لزوم وحدت بین مسلمانان سخن گفت.

وی افزود: علاوه بر فعالیت‌های آموزشی که در حال انجام است، باید موضوعات آموزشی نظیر سبک زندگی اسلامی نیز در برنامه‌ها گنجانده شود.

بختیار تأکید کرد: موضوع کارکرد فضای مجازی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای یافته که نمی‌توان نقش آن را در تبلیغ و شناساندن دین و ارتقای آموزه‌های دینی نادیده گرفت لذا همه ما وظیفه داریم برای تبیین و ترویج آموزه‌های اسلام ناب در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha