جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی گفت: جهت تجلیل و بزرگداشت خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی ویژه برنامه ای در کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار داشت: چهار دبیرخانه تحت اشراف شورای سیاستگذاری کنگره فعالیت می نماید و دبیرخانه های آن در حوزه های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان استان و در شهر مقدس قم تشکیل شده است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و تدوین دانشنامه و تجلیل آثار برتر و شایسته تقدیر بخشی از برنامه های این کنگره است.

وی ادامه داد: آیت الله نمازی از علما برجسته بوشهری و حوزه علمیه است که در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، قضایی و همچنین حوزه‌های علمیه و غیره منشا خدمات خیر برای اسلام و مسلمین بوده که می توان از آن جمله دادستانی کل کشور در سال‌های ۸۰ تا ۸۳، نمایندگی در مجلس خبرگان طی دوره‌های متمادی و فرمانده سپاه منطقه دو استانی اشاره کرد.

حجت الاسلام جمالی افزود: جهت تجلیل و بزرگداشت خدمات آیت الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی ویژه برنامه ای در این مراسم برگزار می شود.

به گزارش حوزه، هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) ۱۴ آذر در مصلای امام خمینی(ره) بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha