سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر / آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام علیرضا حقایق بخشایش به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین حوزوی استان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و پاداش شاد کردن قلوب مؤمنین گفت: شاد کردن قلوب مومنین با رفع مشکلات آن ها سبب جلب عنایات الهی بسوی انسان می شود.

وی افزود: در همین خصوص اگر انسان مشکل یک طلبه و سرباز امام زمان(ع) را برطرف کند قطعاً عنایات الهی ویژه تر خواهد بود لذا این مسئله توفیقی برای مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به عدم رضایت از رفتن حجت الاسلام یگانه، گفت: متأسفانه تصمیم حاج آقای یگانه بر رفتن از این مسئولیت بود که بنده و دیگران نیز نارضایتی خود را از ترک این مسئولیت اعلام کرده بودیم.

وی افزود: اکثر ائمه جمعه از حاج آقای یگانه به خاطر مدیریت، حضور در میدان کار و حضور در شهرستان ها رضایت داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن تأکید بر لزوم حضور در میدان کار گفت: ان شاء الله حاج آقا بخشایش نیز این روش را ادامه خواهند داد چرا که رفتن، دیدن و لمس کردن مشکلات از نزدیک انگیزه انسان را برای حل مشکلات بیشتر می کند.

در پایان از تلاش های حجت الاسلام مجید یگانه پویا تجلیل و حجت الاسلام علیرضا حقایق بخشایش به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان معرفی گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha