جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: منافقین که بیش از ۴۰ سال زنان و مردان را در پادگان اشرف زندانی کرده‌اند و حتی اجازه مرخصی، زندگی با همسر، نگهداری فرزند و ارتباط با خانواده را به آن‌ها نداده‌اند، چگونه برای زنان جامعه ما شعار زندگی و آزادی سر می‌دهند؟

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سعید میرآقایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، امروز در نشستی با طلاب مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول(س) که در این مدرسه برگزار شد، با بیان اینکه مبدأ انقلاب اسلامی قلب‌های مردم بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی قلب‌ها را تسخیر کرد و در دنیا هیچ حکومتی وجود ندارد که در رأس آن یک فقیه و عالم جامع الشرایط حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه شبهات دشمنان از شروع دین اسلام شروع شد و امروز نیز با روش‌های متعددی ادامه دارد، گفت: بعد از پیامبر اسلام عده‌ای برای عدم پذیرش ولایت الهی ائمه معصومین، متوسل به شبهات شدند و امروز نیز هدف دشمن درگیر کردن اذهان مردم است.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: معاندین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که برای ضربه زدن به انقلاب انتخاب کردند، ایجاد شبهه و نشر دروغ بود و لذا از سال ۵۷ دشمن انواع توطئه‌ها را در داخل و خارج برنامه‌ریزی کرد، اما مهم‌ترین دغدغه و هدف امامین انقلاب حفظ و تقویت انقلاب مردمی بود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف امام خمینی(ره)، از ایجاد بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت و دفع توطئه‌های دشمنان بود، گفت: اولین نقش مؤثر بسیج در دفاع مقدس نمایان شد و حضرت امام خمینی(ره) در مورد این شجره طیبه فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند» و «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد».

میر آقایی تأکید کرد: فرمایشات دیگر حضرت امام(ره) در مورد بسیج نیز غنی و با محتوا می‌باشد که نشان از اهمیت والای این شجره طیبه دارد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در گذشته تلاش داشتند بسیج را منحل کنند، افزود: امروز در هر کجای جامعه با مشکلاتی أعم از حوادث طبیعی و غیر مترقبه مواجه می‌شویم، بسیجیان بلافاصله جهت رفع گرفتاری در آنجا حضور می‌یابند و اگر تاریخ شهادت برخی از جوانان و رزمندگان و بسیجیان توسط حزب دمکرات و کوموله را مرور نمایید، متوجه خواهید شد گروه‌های تروریستی علیه ملت چه جنایات فجیعی بار آورده و با چه وضعیت اسفناکی جوانان ما را به شهادت رسانده‌اند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: منافقین که بیش از ۴۰ سال زنان و مردان را در پادگان اشرف زندانی کرده‌اند و حتی اجازه مرخصی، زندگی با همسر، نگهداری فرزند و ارتباط با خانواده را به آن‌ها نداده‌اند، چگونه برای زنان جامعه ما شعار زندگی و آزادی سر می‌دهند؟

وی به ویژگی بارز یک بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیجی باید دارای بصیرت بوده و در تمام عرصه‌ها، مطیع امر ولایت باشد، به گونه‌ای که نه جلوتر و نه عقب‌تر از نایب المهدی قدم برندارد، که اگر این چنین شد از لشکر امام زمان(عج) نیز جا خواهد ماند و این پیامی است که اغلب شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بدان اشاره و تأکید نموده‌اند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha