پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کسانی عمدا یا سهوا در کف خیابان ها به عنوان آشوبگر و اغتشاشگر حضور پیدا می کنند به نوعی مجری برنامه های استکباری دشمنان این نظام هستند و حضورشان به نوعی تهدید کننده استقلال و اقتدار این انقلاب محسوب می شود.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با وجود اینکه ادله های بسیاری وجود دارد که سرمنشاء اغتشاشات اخیر، کشورهای بیگانه و برخی از دول منطقه هستند بازهم شاهد یک صبر و خویشتن داری از ایران اسلامی در مقابل آنان هستیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بی گمان این خویشتن داری در مقابل آشوبگران حدی دارد و این نظام به کسانی که به دنبال تجزیه طلبی و فرصت سازی برای دشمنان این ملت و انقلاب هستند اجازه چنین اقداماتی را نخواهد داد.

وی ادامه داد: اغتشاشگران که در رسانه های خارجی از آنان به عنوان معترضان نام برده می شود، با اعمالی به دور از انسانیت، در طول 2 ماه اخیر جنایت های بسیاری را مرتکب شده اند به گونه ای که در این مدت زمان، تعدادی از نیروهای پلیس و امنیتی به بدترین وجه ممکن توسط آنها شهید یا مصدوم شده اند، حال آیا این افرادی که داعش وار حافظان امنیت کشور را مورد حمله قرار می دهند، می توان با آنان مماشات کرد؟!

حجت الاسلام قدرتی با تاکید بر اینکه تکه تکه شدن ایران مقتدر آرزوی آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی هاست، عنوان کرد: تحمل کشوری مقتدر در خاورمیانه برای متجاوزان بسیار سخت است، حضور ایران قوی در منطقه باعث شده است که از یک سو جبهه مقاومت در برابر استکبار روز به روز قوی تر شود و از سوی دیگر حضور بیگانگان در خاورمیانه به شدت محدود شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که به نوعی در منطقه دستان تروریست و دیگر اربابان او را قطع کرده است، گفت: اقتدار ایران در منطقه خاورمیانه و حتی در دیگر نقاط جهان، چالش بزرگی برای ابرقدرتها شده است، علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی که به این نظام از سوی دشمن وارد می شود، بازهم شاهد حرکت سریع و رو به جلوی این انقلاب هستیم و همین امر باعث نگرانی دشمنان و توطئه چینی آنان شده است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: کسانی عمدا یا سهوا در کف خیابان ها به عنوان آشوبگر و اغتشاشگر حضور پیدا می کنند به نوعی مجری برنامه های استکباری دشمنان این نظام هستند و حضورشان به نوعی تهدید کننده استقلال و اقتدار این انقلاب محسوب می شود، لذا باید هرچه سریعتر به اصل این توطئه ننگین پی ببرند و اجازه ندهند که به ملعبه دست دشمن تبدیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha