پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست اساتید و طلاب ایرانی مقیم نجف با نماینده مقام‌معظم‌رهبری در عراق

حوزه/ نشست اساتید، فضلا و طلاب ایرانی حوزه‌ علمیه نجف اشرف با نماینده مقام معظم رهبری در عراق همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب کبری (س) برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نشست، گفتگو و تبادل نظر اساتید، فضلا و طلاب ایرانی حوزه‌ علمیه نجف اشرف با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب کبری (س)برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته در دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق برگزار شد، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی سخنرانی کردند.

آیت الله حسینی ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، نسبت به مسائل و مشکلات آموزشی و خدماتی طلاب ایرانی مقیم نجف اشرف توضیحاتی را ارائه و سپس طلاب حاضر در جلسه نسبت به مشکلات طلاب مباحثی را بیان کردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مقام معظم رهبری در عراق نسبت به تشکیل این جلسه، به طلاب ایرانی مقیم نجف اشرف توصیه‌هایی داشت و در خصوص حل مشکل طلاب پیشنهاداتی را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha