جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور در جمع مردم سنندج گفت: در اغتشاشات اخیر مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و این یک شکست بزرگ برای دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در حاشیه سفر یک روزه خود به استان کردستان در جمع مردم سنندج که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خرسندم که در جمع مردم مرزدار و متدین استان کردستان هستم.

رئیس جمهور ادامه داد: در سفر امروز به استان کردستان از نزدیک شاهد پروژه هایی بوده ایم که برای افتتاح و راه اندازی آنها تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: مردم سنندج نزدیک به ۸ سال است که در انتظار داشتن آبی سالم و گوارا هستند که به حمد خدا با همکاری و تلاش شبانه روزی قرارگاه خاتم الانبیاء و دیگر مسئولان امروز شاهد بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر سنندج هستیم و این را خدمت به مردم این خطه شهیدپرور می دانیم.

رئیسی بیان کرد: استان کردستان موقعیت اقتصادی و صنعتی بسیار ویژه ای دارد لذا باید برای رسیدن به نقطه مطلوب گام هایمان را سریعتر کنیم و اجازه زمان سوزی ندهیم.

رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و این یک شکست بزرگ برای دشمنان بود، با این حال باید اذعان کرد که کسی منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیست، با این حال نباید اجازه دهیم این مشکلات که قابل حل هستند، وحدت و انسجام این نظام را هدف قرار دهند زیرا یکی از برنامه های دشمن ایجاد ناامنی در کشور است.

رئیس جمهور یادآور شد: دشمنان باید بدانند که روحیه اسلامی و ایثارگری ملت ایران به ویژه جوانان آن به هیچ کسی اجازه تعدی به این کشور و نظام را نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha