پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس از اقدام آیت الله اعرافی در برداشتن سقف مبلّغان طرح امین و هجرت استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه ظهر امروز در نشستی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: برداشتن سقف مبلغان طرح امین و هجرت استان فارس بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و من هم هر کمکی نیاز باشد انجام می دهم.

آیت الله اعرافی در جریان سفر به استان فارس اعلام کرد در این سفر مصوب خواهد شد که جذب مبلغین طرح امین و هجرت استان سقف نداشته باشد به این معنا که تا نیروی شایسته وجود دارد در این طرح شرکت کنند.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود افزود: همانطور که یک ناحیه اوقاف مخصوص سلامت راه اندازی شده است، باید یک ناحیه اوقاف استان فارس مخصوص مساجد و حوزه های علمیه راه اندازی شود و بر روی موقوفات تمرکز کرد.

استاندار فارس تصریح کرد: یک ساختمان میراثی برای فعالیت های بین المللی حوزه استان فارس اختصاص داده خواهد شد. در استان ها کمیسیون ماده ۵ وجود دارد که مخصوص تغییر کاربری است و اعلام می کنیم اگر یک حوزه می خواهد مثلا یک پنجم زمین را تبدیل به تجاری کند انجام دهد تا برخی از مشکلات آن برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات سفر دوم دولت را آماده می کنیم، با جلسه ای که برگزار شده مقرر شد تا در سفر دوم، استان فارس بیشتر دیده شود چراکه استان به دلیل اینکه جزو استان های اولیه بود به صورت مطلوب دیده نشده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha