شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری فارس در دیدار مسئولان استان با آیت الله اعرافی، گفت: مشاوره هایی که در بحث خانواده صورت می گیرد سبک غم بوده و آن کارایی که باید داشته باشد را ندارد، از این رو مشاوره‌ها باید اسلامی باشد تا تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از آیت الله اعرافی به دلیل سومین سفر خود به استان فارس اظهار کرد: امیدواریم اتفاقات خوبی از سفر آیت الله اعرافی به شیراز رقم بخورد.

وی در خصوص معضلات اجتماعی اظهار کرد: ۱۳ نهاد در بحث خانواده فعالیت می کنند اما باید در این بخش تلاش بیشتری صورت گیرد تا آسیب ها شناسایی و برطرف شود.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: مشاوره هایی که در بحث خانواده صورت می گیرد سبک غم بوده و آن کارایی که باید داشته باشد را ندارد، از این رو مشاوره های باید اسلامی باشد تا تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص احیای موقوفات نیز بیان کرد: باید پیگیری های بیشتری نسبت به چند استانی که موقوفات بیشتری دارند صورت گیرد، حتی برای برخی از پرونده ها باید یک شعبه خاص راه اندازی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha