شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوی هزاره اسلام-دانش آموزی

حوزه/ چهارمین جشنواره همایش بانوی هزاره اسلام در یزد به بخش دانش آموزی اختصاص یافت و اختتامیه این همایش با تجلیل از برگزیدگان پایان یافت.

رؤیا دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی بانوی هزاره اسلام با حضور جمعی از مسئولان استانی، دانش آموزان و مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان هفته جاری برگزار شد.

وی افزود: جشنواره بزرگداشت حضرت خدیجه(س) با عنوان «بانوی هزاره اسلام» از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در بخش هنری آغاز کرد و سپس در بخش‌های دیگر اعم از علمی، ادبی و هنری گسترده شد و امسال نیز در بخش دانش‌آموزی فعالیت کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: جشنواره بانوی هزاره اسلام در بخش دانش‌آموزی در ۱۰ مدرسه ناحیه یک و دو یزد و به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه این طرح توسعه یافت و ویژه برنامه‌هایی در دیگر مدارس اجرا کرد.

منصوره شاکری مدیر همایش بانوی هزاره اسلام و مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی سطح سه یزد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، برگزاری اردوی دانش‌آموزی با موضوع حضرت خدیجه(س)، ویژه برنامه جشن ازدواج حضرت رسول(ص) و حضرت خدیجه (س) را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانش آموزی عنوان کرد و گفت: اجرای تئاتر، خوانش کتاب، پوستر، سرود با موضوع حضرت خدیجه(س)، روزنامه دیواری از محورهای جشنواره امسال است.

وی پاسخ به شبهات را در رأس فعالیت اساتید و پشتیبان‌های این طرح اعلام کرد و گفت: این مهم با حضور بیش از ۳۰ پشتیبان و همراهی مدیران آموزش و پرورش، معاونان پرورشی و کادر مدارس رقم خورد و در واقع به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه لبیک گفتند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم که با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha