پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: رسانه های معاند و ضدانقلاب این روزها تمام انرژی و توان خود را به دمیدن آتش فتنه در ایران متمرکز کرده اند، این رسانه ها دوستدار ملت ایران نیستند و تنها امید و هدفشان از بین رفتن انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بیش از ۲ ماه از آشوب های خیابانی که مدیریت آن بر عهده بیگانگان و دشمنان وحدت و انسجام این ملت و نظام است می گذرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: طبق برآورد نهادهای متولی بیش از ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی در اغتشاشات ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم دخالت می کنند که این را باید نوعی تجاوز به حقوق این ملت دانست.

استاد حوزه تاکید کرد: امروز دشمنان تلاششان را روی یک مورد متمرکز کرده اند و آن ساقط کردن ایران مقتدر در منطقه و جهان است، لذا نباید اجازه دهیم که این پروژه سوریه سازی برای ایران ما اجرایی شود که در صورت تحقق آن همه ملت ایران زیان خواهند دید.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: رسانه های معاند و ضدانقلاب این روزها تمام انرژی و توان خود را به دمیدن آتش فتنه در ایران متمرکز کرده اند، این رسانه ها دوستدار ملت ایران نیستند و تنها امید و هدفشان از بین رفتن انقلاب و نظام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تنها با بصیرت و دشمن شناسی می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، دشمن با قدرت رسانه ای خود می خواهد وحدت ملت ایران را متلاشی کند، لذا نباید اجازه این کار را به دشمنان بدهیم.

استاد حوزه عنوان کرد: همه در قبال حفظ این نظام و انقلاب مسئول هستیم، کسی نمی تواند در این روزهای سرنوشت ساز بی تفاوت باشد، زیرا بی تفاوتی در برابر دشمنان نوعی خیانت به آرمان شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha