جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1057220
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
مسلم مخفی

حوزه / در مراسمی با حضور معاون استاندار همدان، از اقدامات محمد علی محمدی تقدیر و مسلم مخفی به عنوان فرماندار همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار همدان، با بیان اینکه سنجیده حرف زدن و عمل صحیح از مصادیق عقلانیت سیاسی است، اظهار داشت: امروز همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، امید آفرینی در جامعه و پرهیز از ایجاد یأس در بین مردم، از وظایف همگانی است.

وی با گلایه از اینکه برخی تنها بر روی ضعف‌ها تأکید دارند و دستاوردهای انقلاب و نظام را انکار می‌کنند و یا نادیده می‌گیرند، گفت: اینکه گفته شود در این سال‌ها هیچ کاری انجام نشده را خیانت به شهدا و دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن سیاه نمایی و ایجاد یأس را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: دولت سیزدهم با وجود آنکه در شرایط سختی که با فشارها و تهدیدهای بسیار مواجه بود روی کار آمد، اما با تمام وجود در میدان حاضر است و برای رفع مشکلات مردم شبانه روز در تلاش است.

وی به اغتشاشات اخیر در استان همدان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در این ایام به خوبی و با بصیرت خود، با ارزش‌های نظام همراهی کردند و با عدم همراهی با اغتشاشگران و آشوبگران، آنها را مأیوس کردند که این اقدام قابل تقدیر است.

دولت با بسیج همه ظرفیت‌ها به دنبال رفع مشکلات مردم است

در ادامه مسلم مخفی فرماندار همدان با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم از روز اول، با تمام قدرت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات در حال تلاش بوده و هست، اظهار داشت: آنچه در این دولت به عنوان ارزش و معیار معرفی می‌شود، تکریم ارباب رجوع، عدالت محوری و مردمی بودن است.

وی با بیان اینکه این ویژگی‌ها باید در برنامه‌ها و فعالیت‌ها مورد توجه باشد، گفت: با وجود آنکه در شرایط فعلی با مشکلاتی از نظر منابع مالی روبرو هستیم، اما دولت با تمام وجود به دنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه و رفع مشکلات با استفاده از بسیج همه ظرفیت‌ها است.

فرماندار همدان افزود: نقشه اصلی دشمن، ایجاد حس ناامیدی و ابهام در آینده جوانان است، موضوعی که برای مقابله با آن باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق جهاد تبیین گام برداریم و دستاوردها و اقدامات انجام شده پس از انقلاب اسلامی را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه همدان با تقدیم بیش از ۸ هزار شهید و بیش از سه هزار و ۵۰۰ سال قدمت، از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است، گفت: شهرستان همدان، به تعبیر مقام معظم رهبری دارالمومنین و دارالمجاهدین است و لذا تلاش همه مسئولان در این شهرستان باید با الگو قرار دادن این دو مدال افتخار، در تراز علما و شهدا باشد.

ارتقای سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی از مهم‌ترین اقدامات فرمانداری همدان بود

محمد علی محمدی فرماندار اسبق همدان، نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان حضور خود فرمانداری همدان، اظهار داشت: ارتقای سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی، به تأسی از دولت سیزدهم در دستور کار فرمانداری همدان به عنوان اولویت اول قرار داشت و تلاش مجموعه برای تحقق این امر بود.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف موجود، هماهنگی و انسجام از ضرورت‌ها است، گفت: توجه به اصل مسئولیت پذیری، قانون گرایی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، همه و همه باعث شد تا برآیند کار در ایجاد آرامش در شهرستان همدان خود را نشان دهد.

محمدی به مشکلات به وجود آمده به علت کم بود آب در همدان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه کاهش بارندگی و افت ذخیره آب سد اکباتان، تنش آبی در شهرستان همدان را رقم زد که با تدوین طرح راهبردی استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی، توانستیم مقداری از مشکلات در این عرصه را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه با پایه کار آمدن قرارگاه گروه جهادی و توزیع آب به وسیله تانکرهای آبرسانی در سطح شهر، سعی در کاهش مشکلات به وجود آمده برای شهروندان داشتیم، خاطرنشان کرد: به منظور تامین آب پایدار، در کنار حفر ۳۰ حلقه چاه عمیق، با رایزنی‌هایی که با روستاییان انجام شد، ۶۵ حلقه چاه روستایی نیز وارد مدار شد.

سوابق فرماندار همدان

در پایان این مراسم، با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های محمد علی محمدی، مسلم مخفی به عنوان فرماندار همدان معرفی شد.

گفتنی است، مسلم مخفی سوابقی مانند مشاور رسانه‌ای و معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری همدان، مشاور و رئیس دفتر استاندار همدان، و سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان همدان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha