جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی فراجا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: دشمن از جایی ضربه میزند که شما نمی‌بینید و گمان نمی کنید، لذا یک لحظه غفلت از دشمن، ممکن هست حادثه های شدیدتر از این را خلق کند، پس اغتشاشات امری طبیعی است و این اولین و آخرین فتنه نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در نشست توانمند سازی مدیران تبلیغات و روابط عمومی ساعس انتظامی در مشهد مقدس که به صورت وبیناری حضور یافته بود، اظهار داشت: سوال اساسی این روزها این است که چرا اغتشاشات وجود دارد؟ با وجود این همه دشمن خارجی و داخلی بعد از انقلاب اسلامی، وجود فتنه و اغتشاشات دور از ذهن نیست ، چون دشمن مشکلش، ایران نیست بلکه با اسلام و حاکمیت آن در کشور مشکل دارند و با تمام توان قصدشان ضربه زدن و حتی براندازی نظام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: البته ما نباید نسبت به کارهای ضد فرهنگی آنان، بی تفاوت باشیم چون تا روزی که این سرزمین مهد پرورش محبین صدیقه اطهر باشد، آنها با این تفکر مخالفند. اگر دشمنی نکنند، اغتشاش نکنند، باج نخواهند، جای سوال است. به تعبیری آنها از اسلام ناب محمدی و قوی می ترسند. البته همیشه این نزاع و درگیری ، بنا به یک سنت الهی، بین جبهه کفر و توحید وجود داشته و دارد.

وی افزود: چهره کفر را هیچ وقت فراموش نکنید، جبهه شرک، جبهه طاغوت، جبهه شیاطین، چه مرئی و چه نامرئی را هیچ وقت فراموش نکنید، این عده هیجانی که آمدند، این عده احساسی که آمدند، اینها بازیگران کارگردان‌های نامرئی دشمن هستند و دشمن از جایی ضربه میزند که شما نمی‌بینید و گمان نمی کنید، لذا یک لحظه غفلت از دشمن، ممکن هست حادثه های شدیدتر از این را خلق کند، پس این اغتشاشات امری طبیعی و این اولین و آخرین فتنه نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: اُنس به قرآن و مفاهیم آن را در بین کارکنان نهادینه کنید. اگر یاد خدا را فراموش کنیم، به سرنوشت طاغوت دچار خواهیم شد، خانواده ها بایستی ولایت امام علی (ع) و ولایت فقیه را به فرزندان بیاموزید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha