شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
نشست مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با مدیران مدارس علمیه خواهر استان

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت تبلیغ گفت: در شرایط کنونی نیازمند این هستیم که طلاب در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل، دارای ایده جدید و نو باشند و اگر طلبه ای که به امر مقدس تبلیغ مشغول است شیوه جدید و تاثیرگذاری را ارائه دهد مرکز خدمات به صورت ویژه از او حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ظهر امروز شنبه ۱۲ آذرماه حجت الاسلام امیری مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر با حضور در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر به بیان و معرفی آن مرکز و خدمات آن به طلاب پرداخت و گفت: مرکز خدمات حوزه حمایت خود از طلاب را وظیفه ذاتی می داند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه خدمات به صورت هدفمند ارائه می شود، ادامه داد: سیاست مرکز خدمات حوزه بر این است که خدمات خود را به صورت هدفمند به طلاب ارائه دهد، به گونه ای که به هر طلبه به هر اندازه ای که در انجام رسالت طلبگی موفق است و خدمت می کند، خدمات متقابل ارائه شود.

وی با اشاره به فواید طرح هدفمندی خدمات در بین طلاب، اظهار کرد: طرح هدفمندی خدمات با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که از اجرای آن می گذرد، ولی در همین مدت آثار و برکات زیادی برای حوزه های علمیه داشته است که تحرک خوبی در حوزه ها خصوصا در امر تبلیغ در کشور ایجاد کرده است.

حجت الاسلام امیری بیان کرد: در سال های قبل حمایت های مرکز خدمات حوزه از طلاب به صورت عمومی بود و همه به یک اندازه از خدمات مرکز بهره مند می شدند و در این بین خدمات آنچنان شامل طلاب خواهر نمی شد، ولی با هدفمند شدن خدمات، در مواردی، خدمات طلاب خواهر بیش از آنچه است که به بعضی از طلاب برادر داده می شود.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت تبلیغ در شرایط خاص حال حاضر گفت: در شرایط کنونی نیازمند این هستیم که طلاب در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل، دارای ایده جدید و نو باشند و اگر طلبه ای که به امر مقدس تبلیغ مشغول است و شیوه جدید و تاثیرگذاری را ارائه دهد مرکز خدمات به صورت ویژه از او حمایت می کند.

انتهای پیام

حمایت مرکز خدمات حوزه های علمیه از طلاب مبلغ

حمایت مرکز خدمات حوزه های علمیه از طلاب مبلغ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha