جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ز

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان پیکر مطهر جانباز شهید «حاج ماشاءالله گلی نوش آبادی» تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «حاج ماشاءالله گلی نوش آبادی» عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

پیکر شهید پس از اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور پرشور قشرهای مختلف مردمی از ناحیه مقاومت بسیج تا میدان پانزده خرداد این شهر تشییع و پس از مراسم وداع در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل، فردا یک شنبه ۱۵ آذر از پارک شقایق بر روی دستان مردم شهید پرور نوش آباد تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد علیه‌السلام جهت خاکسپاری تشییع خواهد شد.

شهید حاج ماشاءالله گلی نوش‌آبادی جانباز۷۰ درصد بسیجی گروهان امام محمدباقر(ع) از لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بود که در عملیات‌های مهمی از جمله فتح المبین شرکت داشت و سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه مجروح و قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

این جانباز صبور و سرافراز در سن ۶۴سالگی پس از تحمل سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت ظهر روز پنج‌شنبه ۱۰آذر ماه ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت.

شهر نوش آباد بیش از ۱۵۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام

پیکر جانباز شهید «حاج ماشاءالله گلی نوش آبادی» در کاشان تشییع شد

پیکر جانباز شهید «حاج ماشاءالله گلی نوش آبادی» در کاشان تشییع شد

پیکر جانباز شهید «حاج ماشاءالله گلی نوش آبادی» در کاشان تشییع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha