شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مسکن را مطالبه اصلی مردم از نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی زمین‌های موجود در داخل شهر همدان، امکان احداث ۲ هزار واحد مسکونی را دارا هستند و لذا باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود فشار سنگین مشکل مسکن را از روی دوش مردم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار همدان، با اشاره به اینکه در ایران اسلامی منابع، نیروی انسانی کارآمد و ظرفیت مردمی به وفور وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه به علت تأخیر در انجام وظایف، شاهد هستیم که کارها بر زمین مانده است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلس انقلابی است اما جهادی عمل نکرده است، گفت: اگر این مجلس به صورت جهادی وارد میدان می‌شد، امروز شاهد این تعداد طرح‌های بر روی زمین مانده نبودیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همدان نیازمند آب پایدار است، یادآور شد: همدان در کنار مشکل آب، با مشکل کمبود انرژی برق نیز مواجه است و لذا از مسئولان برق باختر درخواست شده تا در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه پست‌های برق پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی مسکن را مطالبه اصلی مردم از نمایندگان مجلس عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی زمین‌های موجود در داخل شهر همدان، امکان احداث ۲ هزار واحد مسکونی را دارا هستند و لذا باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود فشار سنگین مشکل مسکن را از روی دوش مردم برداریم.

حجت الاسلام فلاحی ساماندهی حواشی شهر همدان را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در همدان عنوان کرد و گفت: این مطالبه با گذشت سال‌ها هنوز بر روی زمین مانده و ضروری است که نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام فوری صورت گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha