پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز قوی‌ترین و کارآمدترین سلاح برای تقابل با حریف مقابل، ابزار رسانه و فضای مجازی است و به نوعی جنگ‌ها و درگیری‌های نظامی جای خود را به جنگ رسانه‌ای داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان، حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، شنبه شب در دیدار با جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان کردستان بر اهمیت و جایگاه ویژه رسانه در دنیای کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز قوی‌ترین و کارآمدترین سلاح برای تقابل با حریف مقابل، ابزار رسانه و فضای مجازی است و به نوعی جنگ‌ها و درگیری‌های نظامی جای خود را به جنگ رسانه‌ای داده که این تحول بزرگ در سطح جهان در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

حجت الاسلام قدرتی افزود: در شرایط فعلی کشوری می‌تواند سخن خود را به کرسی بنشاند که در بحث رسانه حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد، لذا شایسته است که در نهادینه سازی اهمیت رسانه در دنیای کنونی کارهای بیشتری در کشور انجام شود.

این استاد حوزه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، یادآور شد: مدیر و طلایه‌دار اغتشاشات اخیر در کشور، رسانه‌های معاند بودند، به نوعی که بسیاری از رسانه‌های متخاصم به اتاق فکر علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده بودند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: از سوی دیگر رسانه‌ها با انتشار سریع و متواتر اخبار کذب به نوعی اذهان و افکار عمومی در کشور را در این مدت مدیریت می‌کردند و کسانی که با سواد رسانه‌ای آشنایی نداشتند نیز به آسانی در دام تبلیغات دروغین گرفتار می‌آمدند.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: انتظار همه ما از فعالان رسانه‌ای این است که در مقابل تلاش دشمن در بُعد رسانه فعال‌تر از قبل عمل کنند، در دنیای رسانه این ثانیه هاست که سرنوشت‌ها را رقم می‌زند، بنابراین تعلل در حوزه رسانه زمینه خسران برای جامعه خواهد بود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نباید اجازه دهیم مدیریت آشوب‌ها و اغتشاشات کشور به دست رسانه‌های معاند بیفتد، زیرا آنها با تمام توان و با اخبار مسموم افکار جامعه را به سمتی که خود می‌خواهند سوق می‌دهند که این یک خطر بزرگ برای این نظام و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha