جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار شستا با قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان تحمل دیدن موفقیت های کشور را ندارد و به همین سبب این مسائل را در کشور برنامه ریزی کرده لذا وظیفه ما ایجاد روحیه امید به آینده در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در هم اندیشی مسئولین نهادهای نمایندگی ولی فقیه در ادارات، سازمان ها و دانشگاه های آذربایجان غربی که دوشنبه در محل سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن بیان روایتی از حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بر لزوم استفاده از فرصت عمر اشاره کرد و گفت: کسانی در زندگی موفق هستند که از گذر عمر، چیزهای ابدی مانند رحمت بی حد و حصر الهی بدست بیاورند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: اموال و مقام انسان از بین می رود اما باید تلاش کند از این چیزهای فانی، توشه باقی برای خود اخذ کند.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های حافظان امنیت گفت: مردم از تأمین امنیت توسط پلیس قدردان و رضایتمند هستند و رضایت مردم سبب جلب رحمت الهی برای نیروهای پلیس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی دشمن علیه امنیت کشور بود لذا نیروی انتظامی براساس توصیه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر قوی تر و مصمم تر باشند.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری همیشه چفیه به گردن دارند به این معنی است که جنگ دشمن تمام نشده و دشمن همیشه در حال جنگ با ما است لذا اگر صبر و استقامت کنیم نصرت الهی نازل می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه گفت: دشمنان تحمل دیدن موفقیت های کشور را ندارد و به همین سبب این مسائل را در کشور برنامه ریزی کرده لذا وظیفه ما ایجاد روحیه امید به آینده در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان بیان کرد: ایستادگی و مقاومت کشور در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان معجزه بوده و مشخص است که نصرت حضرت ولی عصر (عج) با کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha