پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: بعد از نبی مکرم اسلام دشمنان با اجماع‌سازی، روایت سازی و ایجاد رعب زمینه را برای تغییر اصول فراهم کردند و تاریخ نیز به شیوه های متعدد تکرار می شود و دشمن امروز از این طریق برای حمله به انقلاب اسلامی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، با بیان این که باید با شناخت اصول به فروعاتی که مربوط به زمان حاضر است دست یابیم، اظهار داشت: باید به ایام فاطمیه یک نگاه ویژه داشته باشیم زمانی که امت به ندای الهی پیامبر اسلام لبیک گفتند؛ دشمن با چهار مقدمه به اصول اصلی اسلام حمله کرد و با اجماع سازی کاذب و بیعت چند نفر، مردم را از اهل بیت جدا و این‌گونه وانمود کرد که امت با اهل بیت نیستند.

وی ارعاب سازی را دومین نقشه دشمنان برای جدایی مردم از اهل بیت عنوان کرد و افزود: در کنار ارعاب و ایجاد خوف در مردم، دشمن به روایت سازی روی آورد و در بین مردم به دروغ گفتند؛ که نبی مکرم اسلام فرموده خلافت به انصار از قریش بدلیل خویشاوندی با رسول اکرم (ص)، می رسد و امام علی علیه السلام در نهج‌البلاغه جواب این شبهه را دادند که انصار به خویشاوند پیامبر بودن برای رسیدن به خلافت استدلال کردند و اگر قرار بر نسبت فامیلی باشد بنده اولی هستم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دشمنان در ادامه روایت سازی به مردم اینگونه گفتند که انبیاء بعد از خود ارث به جای نمی گذارند و حضرت فاطمه سلام الله علیها در خطبه فدکیه به آیات قرآن استدلال کرده و جواب این روایت سازی های اشتباه را می دهند.

وی عنوان کرد: با اجماع‌سازی، روایت سازی و ایجاد رعب زمینه را برای تغییر اصول فراهم کردند و تاریخ نیز به شیوه های متعدد تکرار می شود و دشمن امروز از این طریق برای حمله به انقلاب اسلامی استفاده می کند و با ایجاد شبکه های مختلف در ماهواره و شبکه های مجازی که در ساعت بیش از ۱۴۵ ساعت برنامه تولید می شود، به اجماع‌سازی دروغین علیه انقلاب اسلامی روی آورده و دنیا تاکنون با این حجم از شانتاژسازی خبری مواجه نبوده است.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان با رسانه های خود دو سونامی ایجاد کردند و در گام اول با استفاده ابزاری از ۳۵۰ هزار نفر ۹۲ میلیون محتوا و در گام دوم نیز با استفاده از ۴۷۰ هزار فرد ۲۰۲ میلیون محتوا علیه انقلاب اسلامی تولید کردند و نوجوانی که در سه سال گذشته فقط با فضای مجازی تربیت شده رسما در چنین سونامی غرق می شود هر غواص ماهری هم در این بحران غرق می گردد و در برابر این حرکت باید دژ و سلسله جبال تبیین اتفاق می افتاد که متاسفانه کم کاری شده است.

وی تصریح کرد: این‌که رهبر انقلاب در سال‌های گذشته بر مسئله تبیین تاکید داشتند به دلیل حملات دشمن بود و امروز ما در جنگ جهانی رسانه قرار داریم و جنگ جهانی را با هر چیزی بخواهیم تعریف کنیم امروز اتفاق می افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماه گذشته آسیب های درونی و توطئه های بیرونی دست به دست هم دادند و اتفاقات اخیر را رقم زدند و متاسفانه عده‌ای حتی الان هم عمق فاجعه را درک نمی کنند که در جنگ پیچیده نیازمند ابزار جنگ هستیم و اگر کسی موقعیت را درک نکند نمی تواند مبارزه کند.

وی تصریح کرد: از زمین و زمان دشمن امروز حمله می کند و فرزندان ما با این بمب‌های شیمیایی دشمن آلوده شده‌اند و رهبر انقلاب می فرمایند؛ نوجوان امروز با نوجوان گذشته متفاوت است. و در بسیاری از مدارس اولیات در ذهن دانش آموزان از بین رفته است و این نیاز به صرف وقت دارد.

حجت‌الاسلام امامی عنوان کرد: باید کم‌کاری ها و کوتاهی‌ها را بشناسیم و جبران کنیم و یکی از خصوصیات بارز مکتب ما این است که دارای نور می‌باشد و عالم ظلمات نمی توانند نور را خاموش کنند اما باید موانع رسیدن نور را از بین برداریم.

وی افزود: در جنگ شناختی که ذهن‌ها را تغییر می‌دهند نباید خیال کنیم که بعد از اتمام این اغتشاشات جریان تمام می شود، بلکه ذهنیت هایی که تغییر داده شده است بجای خود باقی است و باید تلاش کنیم حقائق را به مردم تبیین کنیم.

در پایان این جلسه حجت الاسلام رحمان خضرلو به عنوان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات حجت الاسلام یعقوب دیلمقانی تجلیل شد.

 اجماع‌سازی کاذب، ایجاد خوف، روایت سازی و تغییر اصول، چهار سلاح دشمن برای مقابله با اسلام است

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha