پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسیج دانشجویی

حوزه/ همزمان با روز دانشجو، مسئول و مدیران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ضمن حضور در ناحیه بسیج دانشجویی، از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان آن تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذرماه، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول و جمعی از مدیران بسیج طلاب قم با حضور در ناحیه بسیج دانشجویی استان ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان بسیج دانشجویی بر لزوم ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات میان این دو نهاد تأکید کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم در این جلسه صمیمانه با اشاره به این که در اندیشه و کلام نورانی امام راحل و مقام معظم رهبری، بسیج طلاب و بسیج دانشجویی دارای اهمیت و جایگاه بسیار مهمی هستند، گفت: هر چقدر که ما در مسیر تعامل و هم افزایی مطلوب تر میان بسیج دانشجویی و بسیج طلاب گام برداریم، قطعاً زمینه و بستر لازم برای تحقق حداکثری مطالبه مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین و جهاد فرهنگی و علمی فراهم خواهد شد.

حمیدرضا محمدی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قم نیز ضمن خوشامدگویی به مدیران بسیج طلاب قم از آمادگی کامل خود و همکارانش برای ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات در مسیر تحقق اهداف شجره طیبه بسیج و خدمت به انقلاب و نظام اسلامی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha