پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبک زندگی فاطمی بهترین الگو برای حفاظت از حریم خانواده

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) گفت: تبیین و تشریح شاخصه ها و مؤلفه های سبک زندگی فاطمی، عمل به تکلیف جهاد تبیین است.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه صدیقه کبری(س) ابراز داشت: از هر بُعد و منظری که به سیره و زندگانی حضرت فاطمه (س) نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که ایشان بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان جامعه ما و بلکه برای همه بشریت به شمار می‌روند، کما این که در کلام امام معصوم آمده که ام ابیها(س) حجت بر سایر معصومین(ع) است.

وی افزود: آنچه مهم این است که ما در راستای عمل به تکلیف جهاد تبیین و نشر معارف اهل بیت(ع) بتوانیم به زبان روز و البته با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه، الگو بودن سبک زندگی زهرای مرضیه(ع) را تبیین کنیم و به طور ویژه شاخصه ها و مؤلفه های این مهم را تشریح نماییم.

روح پرور همچنین گفت: معتقدم که با توجه به افزایش روزافزون میل و استقبال مردم و جوانان برای حضور و فعالیت در فضای مجازی، از این بستر نباید غفلت کنیم، چه آنکه با تولید محتواهای جذاب و کوتاه و حرفه‌ای و انتشار هدفمند و هوشمندانه آنها می‌توانیم بر مخاطبان انبوهی در فضای مجازی تأثیرگذار باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) با اشاره به این که تأسی به سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، تضمین بخش سعادت ما در دنیا و آخرت است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) چه در زمینه همسرداری، مادری و تربیت فرزند و چه در زمینه ولایتمداری، دفاع از حریم امامت و ولایت و مقابله با جریان ظلم و باطل، بهترین اُسوه برای همه حق طلبان و حامیان جبهه حق هستند و ان شاءالله که ما بتوانیم نه تنها در مقام حرف و سخن، بلکه در عمل به این الگوی بی همتا تأسی بجوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha