جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آئین تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت با حضور رئیس جمهور

حوزه/ آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت با حضور رئیس جمهور در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مادر شهید دانیال رضا زاده، در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت که با حضور رئیس جمهور در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: من تک فرزندم را که تازه داماد بود از دست دادم. به سختی فرزندم را بزرگ کردم اما خوشحالم پسرم پشت ولایت فقیه بود و عشقش رهبر بود.

وی افزود: حجاب و عفت و پاکدامنی برای فرزندم مهم بود از کودکی در بسیج و پای کار بود. در اردوی جهادی و راهیان نور حضور داشت. خوشحالم پسرم شهید شده است. خدا به ما صبر دهد تا تحمل کنیم و با افتخار زندگی کنیم. خواهش می‌کنم اجازه ندهید خون شهدای ما پایمال شود آنها را به اشد مجازت محکوم کنید.

قاتلان شهدا و اراذل و اوباش را در ملأعام به اشد مجازات برسانید

همسر شهید سلمان امیر احمدی، در این نشست گفت: عزیزان ما به خاطر مردم جان فدا کردند و توانستند به آرمان و هدفشان برسند ما از شما و قوه قضائیه می‌خواهیم که مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد کنید. شما صدای ما در جامعه باشید و نگذارید خون شهدای ما پایمال شود و آنها را در ملأ عام به اشد مجازات برسانید.

رئیس بنیاد شهید خطاب به خانواده شهدا: کسانی که قصد جان فرزندان شما را کردند به خاطر مکتب فرزندان شما این کار را کردند

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: افتخار این را داریم که در ایام فاطمیه و در ایام و عزاداری مادرمان در خدمت جمعی از شهدای دفاع از امنیت کشور هستیم که توسط مزدوران و جهان‌خاران عالم به شهادت رسیدند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: از ریاست جمهوری نیز تشکر می‌کنیم که این فرصت را فراهم کردند و همچنین تشکر از شما عزیزان که به خاطر جانفشانی فرزندان شما پرچم امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به اهتزاز در آمده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کسانی که قصد جان فرزندان شما را کردند به خاطر مکتب فرزندان شما این کار را کردند. قدم رنجه کردید در این نشست حضور دارید و امیدواریم این نشست نشانه ارادت ما به وجود سترگ و پرشکوه شما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha