چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شریفی / حاجی آباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: آنچه غرب را آزار می‌دهد وجود ایران قوی و مستقل است، غرب و در رأس آن آمریکا درگیر مشکلات بسیاری هستند که قدرت و اقتدار آنها را با فرسایش مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: آنچه غرب را آزار می‌دهد وجود ایران قوی و مستقل است، غرب و در رأس آن آمریکا درگیر مشکلات بسیاری هستند که قدرت و اقتدار آنها را با فرسایش مواجه کرده، بنابراین در این شرایط دست به کار ارائه تصویری کاریکاتوریزه از ایران هستند تا تصویری لرزان و رو به ضعف از ایران را به نمایش بگذارند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، توجه و دقت و سرمایه گذاری بیشتر در محیط‌های آموزشی کشور است و لذا شاهد اقدامات دشمن در جریان اغتشاشات اخیر در بعضی محیط‌های آموزشی بودیم که این موضوع از نوعی رها شدگی تربیتی و پرورشی خبر می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش قلب مدیریت بلند مدت کشور است و مسائل آن فقط اقتصادی نیست، گفت: تردیدی نیست مردم صبور و نجیب ما به بسیاری از رویکردها و عملکردهای مدیران و دولتمردان در ادوار مختلف اعتراض و انتقاد دارند و حتی گلایه مند و عصبانی هستند، اما باید به مدعیان دروغین مطالبه صدای مردم گفت این اغتشاشات، بزرگترین جفا و ظلم در حق مردمی است که می‌خواهند صدای اعتراضشان را به مسئولان برسانند.

حجت الاسلام شریفی تصریح کرد: از نگاه این جریان خارجی و همراهان داخلی‌شان، راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع جنازه‌های مردمی و شادی و غم مردم در بُرد و باخت تیم ملی فوتبال و بی‌اعتنایی به فراخوان‌های نمایشی و اجباری برای اعتصاب و اعتراض، صدای مردم نیست اما اغتشاش، شرارت، اهانت، هتک حرمت، تمسخر مقدسات و مردم و نمادهای دینی و ملی و شادی برای شکست تیم ملی، صدای مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha