جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکم انتصاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام شفیعیان را به عنوان دبیر و پنج نفر دیگر را به عنوان اعضای«کمیته دستگاهی کرسی های آزاد اندیشی» این دفتر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، دبیر و اعضای کمیته دستگاهی کرسی های آزاد اندیشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شدند.

در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان خطاب به حجت الاسلام محمدجوادشفیعیان آمده است:

پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایجاد و تقویت فضای تضارب آراء و آزاد اندیشیدر مراکز علمی و پژوهشی، به ویژه حوزههای علمیه به عنوان اصلیترین متولی تبیین و نشر آموزه ها و معارف نورانی اسلام به ویژه تأکید معظّم له بر رعایت معیارهای صحیح آزاد اندیشی و مهم‌تر از همه نقطه تعادل میان مرزشکنی و تحجّر و در راستای تداوم فعالیتهای دبیرخانه کرسیهای آزاد اندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان، شما را به مدت دو سال به عنوان «دبیر کمیته دستگاهی کرسیهای آزاد اندیشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان»منصوب می‌نمایم.

تلاش در راستای اهداف و راهبردهای مندرج در اساسنامه کرسیهای آزاد اندیشی به ویژه تقویت و نهادینه سازی فضای تضارب آرا و اندیشه ها در حوزه های علمیه اصفهان و ارتقاء نشاط علمی در این محیط، همچنین رعایت دقیق اخلاق و منطق گفتگو از اهم وظایف این کمیته خواهد بود و توفیق روز افزون حضرت‌عالی و سایر تلاشگران این عرصه را از خداوند رحمان مسألت می‌نمایم.

فریبرز راهدان، سعید خانی، عبدالمجید خطیب، مجید شجاعی و زهرا شفیعی نیز به مدت دو سال به عنوان «اعضای کمیته دستگاهی کرسی‌های آزاد اندیشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب شدند.

دبیر و اعضای کمیته دستگاهی کرسی های آزاد اندیشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha