شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است، گفت: در مدارس غیر انتفاعی ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است، اظهار داشت: در مدارس غیر انتفاعی ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

امام‌جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه آموزش و پرورش افزود: این وزارتخانه راهبردی‌ترین وزارتخانه است و تمدن آفرینی، پیشرفت، اقتدار ملی و بین‌المللی منوط به داشتن آموزش و پرورش توانمند و قوی است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش بنیادی‌ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت و همچنین در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تأثیرگذار است.

امام‌جمعه بوشهر به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شاره کرد و بیان داشت: تدوین سند ۲۰ ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش در عرصه فضای آموزشی با استاندارد بین‌المللی و تجهیزات پیشرفته، خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی یک ضرورت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha