پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با کودکان بی‌سرپرست یکی از موسسات خیریه خرّم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان شب گذشته در دیداری صمیمانه با کودکان بی‌سرپرست یکی از موسسات خرم آباد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی اظهار داشت: خدمت در مجموعه سازمان بهزیستی و رسیدگی به کودکان بی‌سرپرست، باقیات و صالحات و ذخیره‌ای گران‌بها در نامه اعمال شماست، بهترین خانه‌ها، خانه‌هایی هستند که کودکان بی‌سرپرست و ایتام در آنها زندگی می‌کنند و لذا خدمت به این بچه‌ها توفیقی الهی است که نصیب افراد شایسته و برگزیده می‌شود.

امام جمعه خرّم آباد با اشاره به حدیثی زیبا از حضرت رسول اکرم(ص) در رابطه با یتیم نوازی، یادآور شد: وقتی احادیث و روایات ائمه را در خصوص یتیم نوازی می‌بینیم، انسان شور و اشتیاق بیشتری برای خدمت به این قشر از جامعه پیدا می‌کند، از جمله روایت حضرت رسول اکرم‌(ص) که می‌فرماید، «هرکس برای نوازش، دست بر سر یتیمی بکشد، به تعداد موهایی که از زیر دست او می‌گذرد، در روز قیامت نور و حسنه خواهد داشت».

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: روح یتیمان تشنه محبّت است و اثری که محبت و نوازش دارد، هیچ اکرام و احترامی دیگر این اثر را نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha